Het inzetten van een arbodienstverlener is nog nooit zo simpel geweest. Op eenvoudige wijze bestel je bij ons de dienst die jij nodig hebt om je werknemer te re-integreren. Weet je niet wat je moet bestellen? Neem dan contact met ons op en wij zullen je vervolgens vrijblijvend adviseren.
Hoe gaat het verder in zijn werk? Dat zie je in onderstaand schema. Geen verborgen kosten, gewoon een transparant verhaal.
Advies | 088 – 83 77 890
Voor advies over onze producten en wanneer deze in te zetten
Bestellen
Bestel in onze webshop de diensten die je wenst. Vergeet niet, als je werknemer nog niet bij ons bekend is, de (ziek)melding werknemer te bestellen.
Betaling
Via Ideal of overschrijving kan je de betaling aan ons overmaken. Let op: Wij voeren de dienst pas uit na ontvangst van de betaling.
Factuur
Zodra wij je bestelling en betaling in goede orde hebben ontvangen, ontvang je van ons per e-mail de factuur t.b.v. je administratie.
Informatieverzoek
Wij willen natuurlijk graag weten voor welke werknemer wij de actie moeten uitvoeren. Je ontvangt van ons daarom ook een link, waarmee je die gegevens (beveiligd) aan ons door kan geven.
Planning en uitvoering
Als alle gegevens bekend zijn zullen wij de dienst voor je uitvoeren. Voor sommige diensten moet een afspraak gepland worden. Zodra de planning bij ons bekend is, informeren wij jou weer zodat je de werknemer kan informeren.
Advies en conclusie
In de meeste gevallen (dienst afhankelijk) ontvang je een verslag met de bevindingen c.q. advies t.b.v. de re-integratie van je werknemer. Eventuele adviezen voor vervolgacties worden hier ook op aangegeven, zodat je precies weet wat je moet doen.