Het inschakelen van een arbodienstverlener is nog nooit zo eenvoudig geweest. Bestel op een simpele manier de dienst die je nodig hebt voor de re-integratie van je werknemer. Weet je niet precies wat je moet bestellen? Neem dan contact met ons op, en wij zullen je vrijblijvend adviseren.

Hoe gaat het verder in zijn werk?

Dat zie je in onderstaand schema. Geen verborgen kosten, gewoon een transparant verhaal. Wij streven naar duidelijkheid en gemak, zodat jij met vertrouwen de benodigde diensten kunt bestellen voor een effectieve re-integratie van je werknemers.

Advies | 088 – 83 77 890

Voor advies over onze producten en wanneer deze in te zetten

Bestellen

Bestel in onze webshop de diensten die je wenst. Vergeet niet, als je werknemer nog niet bij ons bekend is, de (ziek)melding werknemer te bestellen. 

Betaling

Via Ideal of overschrijving kan je de betaling aan ons overmaken. 
Let op: Wij voeren de dienst pas uit na ontvangst van de betaling.

Factuur

Zodra wij je bestelling en betaling in goede orde hebben ontvangen, ontvang je van ons per e-mail de factuur t.b.v. je administratie.

Informatieverzoek

Wij willen natuurlijk graag weten voor welke werknemer wij de actie moeten uitvoeren. Je ontvangt van ons daarom ook een link, waarmee je die gegevens (beveiligd) aan ons door kan geven.

Planning en uitvoering

Als alle gegevens bekend zijn zullen wij de dienst voor je uitvoeren. Voor sommige diensten moet een afspraak gepland worden. Zodra de planning bij ons bekend is, informeren wij jou weer zodat je de werknemer kan informeren.

Advies en conclusie

In de meeste gevallen (dienst afhankelijk) ontvang je een verslag met de bevindingen c.q. advies t.b.v. de re-integratie van je werknemer. Eventuele adviezen voor vervolgacties worden hier ook op aangegeven, zodat je precies weet wat je moet doen.