Plan van Aanpak
€167,00 excl. btw
Het Plan van Aanpak is een document dat moet worden opgesteld wanneer je werknemer 8 weken ziek is. De probleemanalyse vormt de basis voor het opstellen van dit document. Hierin worden alle afspraken vastgelegd met betrekking tot de re-integratie van je werknemer, zoals een opbouwschema en de werkomstandigheden.
Dit product is inclusief het consult met de casemanager. De casemanager zal telefonisch contact opnemen met je werknemer en samen met hem of haar het document invullen. Zorg ervoor dat je zelf de ondertekening van dit conceptdocument regelt. Als er tussentijdse wijzigingen zijn omdat gemaakte afspraken niet kunnen worden nagekomen, kan er een bijstelling van het Plan van Aanpak worden opgesteld. In dat geval kun je het product “evaluatie” bestellen.
Als je werknemer 2 jaar ziek is, moet dit formulier ook worden opgestuurd naar het UWV. Het is belangrijk om dit proces zorgvuldig te volgen om aan de wettelijke verplichtingen te voldoen en eventuele sancties van het UWV te voorkomen.